Cvičte, ale hlavně dobře jezte!

„Dneska cvičit nejdu“…, únava z celodenní práce je silnější než odhodlání vyrazit. Kdo to nezažil… Hledají se výmluvy a důvody, omlouvá se vlastní pohodlnost.  Je to boj s druhým “já“.  Jít nebo nejít...

Jste stále unavení a zapojit trénink do svého denního programu je méně a méně reálné? Možná je vaše tělo vyčerpané více, než si myslíte, jede na záložní baterie a vy to ani nemusíte tušit. Díky nesprávnému jídelníčku a nedostatečnému pitnému režimu si můžete vypěstovat chronickou únavu organismu. Záloha  ale není nevyčerpatelná a váš organismus se může začít potýkat s přicházejícími zdravotními problémy, jako je např. snížená imunita. Příjem=výdej. Nemůžete od sebe čekat zvýšenou aktivitu a elán, když nedodáváte svému tělu správnou energii. Bez dobrého paliva nic nejede, nefunguje, ani vy sami. 

Jste stále unavení a zapojit trénink do svého denního programu je méně a méně reálné? Možná je vaše tělo vyčerpané více, než si myslíte, jede na záložní baterie a vy to ani nemusíte tušit. Záloha ale není nevyčerpatelná a váš organismus se může začít potýkat s přicházejícími zdravotními problémy, jako je např. snížená imunita. 

Pokud chcete efektivně cvičit, musíte mít na trénink dostatek sil. Když se zkrátka necítíte, raději sport vynechejte a kvalitně si odpočiňte. Také se zamyslete, co a kdy jíte a jestli vaše tělo nemůže být nemalou měrou unavené ze špatné stravy a životosprávy. Porušte své diety a zákazy, nejezte monotónně a příliš. 

"Neodbývejte se. 
Do svého auta byste také nenatankovali nekvalitní palivo." 

Aby tělo začalo dobře fungovat a mělo potřebnou energii, musíte udělat změnu. Zrychlete si metabolismus, zvyšte krevní cukr – tzv. glykogen. Neznamená to ale, že vypijete krabici sladkého džusu a navštívíte cukrárnu. Množství jednoduchého cukru vysoce zvedne hladinu inzulinu v krvi a výsledkem bude ještě větší únava než předtím. 

Například banány, švestky, meruňky mají dostatek cukrů, draslíku, hořčíku a na dlouho zasytí. Když pečivo, tak jen celozrnné, stejně tak obiloviny, které díky polysacharidům vyrovnávají glykemickou odezvu těla a tím únava a hlad nepřicházejí po jídle hned. Skvělá je hořká čokoláda. A samozřejmě celodenní hydratace organismu. 

Jezte ovoce, vlákninu, ořechy v dobré kvalitě, v žádném případě nehladovte, jezte pomaleji, než jste zvyklí a hodně jídlo rozžvýkejte. Tělo pak lépe tráví, cítí se dříve syté a lépe se svou energií hospodaří…a nakonec také se poctivě zbavuje přebytečných tukových zásob.

Potřebujete-li zvýšit svoji životní energii a nevíte přesně jak na to a je-li vám pozitivní energický sportovec sympatičtější než věčně unavený hledač výmluv, jste v TEIT FILTAB správně.

Nebudete na svůj boj sami, vydržíte a my vás podpoříme. Zjistíme, jak na tom jste, co vaše tělo potřebuje a co byste určitě měli změnit.

Čím déle vydržíte, tím více se vám tělo odvděčí. Vaše výkonnost půjde nahoru, budete se cítit skvěle. Chvíli to potrvá, ale nebudete litovat. 

Sledujte www.teit.cz

Tým TEIT