Jak se vyhnout bolesti zad při zvedání těžkých břemen

Naučte se správně zvedat břemena, předejdete nemalým problémům se zády.

Cvičte, ale hlavně dobře jezte!

Jste stále unavení a zapojit trénink do svého denního programu je méně a méně reálné? Možná je vaše tělo vyčerpané více, než si myslíte

Kompenzovat neznamená protahovat

Správné zvládnutí opakovaného pohybu ve spojení se sílou by mělo sloužit jako prevence zranění a napomoct zlepšení výkonu.

Vliv mobilních telefonů na držení těla

Bez mobilu už nedokážeme být?

3měsíční kompenzační a kondiční program

„VYZÝVÁME TĚ NA SOUBOJ SE SEBOU SAMÝM. NEZÁLEŽÍ NA TOM, JAKOU NEVYŠŠÍ METU MÁŠ…“

Migréna, tinnitus, oční migréna a syndrom karpálního tunelu.

Obtíže, které se často vyskytují bez lékařského nálezu. Obtíže, kterými trpí lidé se sedavým zaměstnáním, nebo se stresem. Obtíže, jejichž příčinou je často krční páteř. Obtíže, které MY umíme vyřešit.

Svižně odehraná osmnáctka dá zabrat

3MĚSÍČNÍ KOMPENZAČNÍ A KONDIČNÍ PROGRAM PRO GOLFISTY TEIT FITLAB. Strečink, zahřátí organismu a kompenzační cvičení jsou k dobré kondici golfu zásadní a není dobré je podceňovat. Stejně jako dobře posílené tělo pravidelným a smysluplným tréninkem.

Znáte REDCORD & ještě jste se nepověsili?

Jak lze úspěšně „přenastavit“ chybné pohybové stereotypy a optimalizovat tak “nastavení těla“. Cvičení je zábavné a klient často cítí zlepšení již po první návštěvě.

Zlepšete pohyblivost kyčlí

Kyčelní klouby jsou klouby kulovité skládající se z konce kosti stehenní (hlavice kloubu) a pánve (jamka kloubu). Pohyb v kyčlích je proto vždy spojený s rotací, natočením. A právě rotaci - kroužení - bychom měli nejvíce procvičovat.

Fotoreport: Seminář Síla, Koordinace, Mobilita

Podívejte se, jak probíhal seminář Jana Jiskry, letošním absolventem European Movement meeting 2017 s pohybovým guru Ido Portalem? Seminář se konal poslední listopadovou neděli v tělocvičně TEIT Fitlab a bylo vyprodáno.