Fotoreport: Seminář Síla, Koordinace, Mobilita

Podívejte se, jak probíhal seminář Jana Jiskry, letošním absolventem European Movement meeting 2017 s pohybovým guru Ido Portalem? Seminář se konal poslední listopadovou neděli v tělocvičně TEIT Fitlab a bylo vyprodáno.

Fotoreport: Kineziologický seminář pro sportujicí laickou veřejnost

V pátek 24.11 proběhl v TEIT Fitlab první certifikovaný seminář kineziologického tejpingu pro sportující laickou veřejnost. Záštitu nad kurzem převzala škola alternativní terapie Satema vedená lektorem a dlouholetým odborníkem na kineziotejping v Čechách Petrem Marouškem. Jak seminář probíhal a co se účastníci naučili?

Fotoreport: Fyziologie freedivingu v HP

Ke konci listopadu jsme se zúčastnili sportovního týdne ve firmě Hewlett Packard. TEIT Fitlab zde zastupoval náš lektor Jan Bareš s přednáškou: Fyziologie freedivingu. Čím naplněnou konferenční místnost zaujal a co má společného ovládání těla pod vodou s kontrolou mysli?

Tělo bez mysli nemůže fungovat. A platí to i obráceně

Petr Maroušek je špičkový terapeut, uznávaný nejen v České republice, Německu, Francii, Izraeli ale i Japonsku. Většího odborníka na tejping prostě nenajdete. I proto povede právě on páteční certifikovaný TEIT seminář s názvem: Tejpování pro laickou sportovní veřejnost. Mrkněte o čem bude.

FOTOREPORT: Párové kondiční posilování s Losers

Posilování doma může být někdy neskutečná nuda. Zvláště když cvičíte již několik týdnů jedny a ty samé cviky. "Třeba na břišní svalstvo všichni cvičí sklapovačky, ale to, že u toho zapojují víc záda než břicho jim je už jedno," říká Vít Ramba, akrobat a lektor Workshopu párového posilování a ukazuje, jakými cviky se dají například sklapovačky nahradit.

Jak si kvalitně protáhnout lýtka

Stěžujeme si na křeče v lýtkách, pocit ztuhlosti a zkrácení v oblasti pod kolenem a na Achillově šlaše při úponu na patu? Jak si jednodušše od těchto nepříjemných pocitů ulevit? A proč bychom neměli protahovaní a rozcvičování lýtek podcenit?

Pohyb a Ido Portal mi změnilI život

V TEIT Fitlab vede kurzy mobility, které jsou hodně inspirované tím, co se naučil na letošním European Movement kemp 2017. Jak mu pět dní v Kodani změnilo život? Čím je výjimečný pohybový kouč Connora McGregora? A proč věří tomu, že koordinace, síla a mobilita jsou základem každého sportu?

Jak sedět zdravěji?

Více než polovina populace stráví sezením téměř 15 hodin denně. Co na to říká naše páteř a proč bychom se měli naučit správně sedět? Fyzioterapeutka Marcela pro vás sepsala čtyři tipy, které vám pomohou šetřit vaše tělo a cítit se lépe.

11 vědeckých faktů o spánku, které jste pravděpodobně neznali

Někomu stačí šest hodin, aby byl fit, jiný musí spát alespoň deset. Pravd i mýtů kolem zdravého spaní koluje opravdu nespočet. Proto jsme se podívali na několik vědeckých studií o spánku a vybrali z nich11 nejzajímavějších.

Cvik proti hrbatým zádům

Máte bolest za krkem, pocit těžkých ramen a pozorujete narůstající hrb na zádech? Může být účinnější posilovat svaly ochablé, než protahovat ty namožené? Zkuste si jednoduché cvičení vsedě a začněte používat klenbu i na rukách. Stačí se v práci na chvíli zastavit několikrát denně.